keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Uusia vermeitä

Tanya:
Reeta sai esitellä sen meidän hoitolaukun, niin nyt mä saan esitellä nämä uudet jutut.
Emäntä tuli vähän huonoon aikaan noita sovittelemaan, kun me odotettiin kovasti laitumelle pääsyä ja oltiin ihan nälkäisiä.
Ensiksi sovitettiin loimia. Emäntä oli ihan itse nämä ommellut. Reetan loimi näyttää ihan kivalta, mutta mun loimi jotenkin kinnasi vähän.
Ja sitten sovitettiin uusia riimuja. Ihan pirteän väriset ja oikein sopivat. Minulla on shettiskoko ja Reetalla minishettis.

Sitten Emäntä onneksi jo tajusi, ettei haluta sovitella enempää ja päästi meidät syömään. Sai kuvata tämän mun uuden otsapannan ilman minun otsaani. ;)


4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Suloset loimet ja kaikki! :) Ku katoin "omaa" blogias, nii tuli vaa mielee, et kuin paljon se keppari jonka tilasit joskus makso???

Ponitäti kirjoitti...

No enhän mä sitä enää muista! Alle 50 € se kuitenkin oli. Kantsii kysyä siltä tekijältä hinta jos kiinnostaa. Se tehtiin siis lähettämieni Reetan kuvien perusteella.

Pinja kirjoitti...

Ootko itse tehnyt tuon otsapannan? Jos olet niin mitsä sait noita kirjaimia ja ton pohjan?

Ponitäti kirjoitti...

Panta on Börjesiltä ja kirjaimet ostin keväällä Tampereen Hevosmessuilta.