sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Uusi satula

Tanya:
Nytpä pääsenkin minä vaan ääneen, koska mulla on asiaa, Reetalla ei. :D Katsokaas mitä mun suussa on tapahtunut!
Emäntä kun tämän näki, niin se sanoi että taitaa tulla hammaskeiju vierailulle ja tuoda mulle jotain!

Ja niinpä tulikin mulle uusi ihka oma satula! Eikä mikään ihan tavallinen satula, vaan tällainen pinkki lännensatula. Emäntä sanoi että se on Miniponilta, samasta paikasta josta mun valjaat on hankittu ja myös Reetalle on kuulemma ostettu aiemmin sieltä satula ja kärrytkin. Ja tämän satulan alla oleva länkkärihuopakin on sieltä, sopii hyvin satulan väriin.

Jos muistatte, niin viime vuonna Reeta esitteli oman vähän saman tyylisen satulansa ja sitä sovitettiin silloin mullekin. Reetan satula on kooltaan 8" ja tämä minun satulani on 10". Nyt onkin siis kiva kun meillä molemmilla on ihan omat satulat, saman tyyliset mutta kuitenkin vähän erilaiset.

Mulla ehti olla peräti kolmen viikon tauko mun ajokoulussa. Emäntä oli sairaana ja siksi mulla oli sitten talvilomaa. Mutta nyt kun koulu taas alkoi, oli lumituisku täyttänyt mun harjoitusradan ja niin me kierrettiin vaan pihassa rakennusten ympäri muutaman kerran.

Sitä lunta oli tosiaan tullut sinne pellolle niin paljon, että melkein ei jaksettu enää siellä juostakaan kun sinne ajoharjoituksen jälkeen päästiin.


12 kommenttia:

Heta kirjoitti...

toi satula on nii suloinen! ihania poneja molemmat! :D

Liisa kirjoitti...

Ihana satula! Aaws...!

Ida kirjoitti...

ihanat satulat molemmilla :p ja söpöt ponit <3 nää kaikki postaukset on tosi kivoja ja koko blogi ihana :)

Enni kirjoitti...

Ihanat satulat molemmilla<3 ja nuo ponit on kyllä niiiiin söpöjä<3

Unknown kirjoitti...

Tää on NIIN ihana satula,tulee mieleen My Little Pony ;)bling,bling

pelifani kirjoitti...

Ihana satula! ;) <3 ite harrastan länkkäriä ;)<33

Anonyymi kirjoitti...

Aivan ihana blogi tämä!!!!:)

Bessie kirjoitti...

Ei voi olla söpömpää satulaa :D

Nonna kirjoitti...

Ihana satula!
Pystyykö tolla ratsastaa?
Haluisin juskus tulla ratsastaa!

Ponitäti kirjoitti...

Nonnu, Tanya on vasta 3-vuotias eikä sen selässä ole vielä käynyt kukaan. Satula ostettiin nyt valmiiksi, ehkä tämän vuoden aikana kokeillaan sitten jotain kevyttä ratsastajaa selkään, mutta varsinaisiin ratsuhommiin Tanya on vielä hiukan nuori.

Anonyymi kirjoitti...

Miten noi jalustimet oikein laitetaan kiinni :D

Anonyymi kirjoitti...

Ihana satula ja ihana blogi
Ite oon käyny miniponin vanhalla ratsastustallilla jota kyl ei oo nykyään
Ja yhessä villivarsa lehdessä oli esitelyssä reeta