perjantai 2. toukokuuta 2014

Ötököitä

Meillä oli alunperin tarkoitus vappuna mennä sellaiseen tapahtumaan, jossa saisi pukeutua naamiaisasuihin. Mutta sitten se tapahtuma peruuntui. Ja Emäntä keksi, että kokeillaan nyt niitä pukuja kuitenkin, kun kerran oli vappu ja sehän on sellainen hassuttelupäivä.

Tämän mun puvun olette kyllä ehkä nähneetkin, tämä oli mulla jo aiemmin yksissä kisoissa. Mutta siitä on aikaa jo kauan, silloin Tanya ei vielä asunut täällä.

Kokeiltiin pitkästä aikaa tätä agilityestettä. Ja osasin vielä! :D
Tähän mun pukuun kuuluu siis loimi, siivet, nuo keltaiset jalkajutut, otsapanta ja tuntosarvet.

Tanya:
Minäkin sain naamiaispuvun, elämäni ensimmäisen! Tätä ei ole ennen minulle sovitettukaan, oli ihan yllätys koko juttu! Onneksi minun pukuuni ei kuulunut siipiä! Minua hiukan kummastutti nuo Reetan siivet! Ja Emäntäkin tuntui ihan vieraalta kun laittoi tuollaisen kummallisen tuoksuisen jutun päälleen.
Tämä minun pukuni oli tarkoitettu ohjasajoon ja suunniteltu niin että silan voi laittaa puvun päälle. Mutta olisi ehkä kannattanut sovittaa vähän aiemmin, tämän kaula-aukko osoittautui hiukan liian isoksi minulle. Mutta Emäntä sanoi että sitä voidaan pienentää.

Mun pukuuni kuuluu siis loimi, otsapanta ja tuntosarvet. Emäntä tosin sanoi, että tähän voisi ehkä lisätä korvahupun, mutta nyt sitä ei vielä ollut.

9 kommenttia:

Janita kirjoitti...

eikäää noi ponit on niin söpöjä :'D !!

http://janitaeveliina.blogspot.fi/

jenna kirjoitti...

omg miten söpöjä poneja :'D !

Anonyymi kirjoitti...

Uuiii!!! :3 Aivan älyttömän söpöt puvut! Jotain niin söpöä! :D

Team H&H kirjoitti...

Nää on niin ihania nää naamiaisasut :) Etenkin leppis oli nyt suosikkini!

Anonyymi kirjoitti...

Aivan mahtava blogi! Olen aina tiennyt tästä, mutta nyt jään seuraamaan, tosin anonyyminä... Oletko koskaan ajatellut tehdä ponien varustepostausta? :)

Ponitäti kirjoitti...

Kiitos kaikille! :D
Varustepostausta olen kyllä miettinyt, mutta varusteita on niin paljon että niiden levittelyssä kuvausta varten on iso homma! :D Harjoja ym. ja hoitolaukun esittelin joskus, linkki niihin postauksiin löytyy Erikoispostaukset-sivulta.

Anonyymi kirjoitti...

Vatustepostauksen tekemistä helpottaa jos tekee kategorioittain. Ei levitä jokaista varustetta, vaan ottaa ensin Esim. riimut, ja narut ja sitten kun jalksaa, niin ottaa vaikka suitset:)

Anonyymi kirjoitti...

Super hauskat puvut niin sulla kun poneilla! :D
Suosin kanssa tuota edellisen Anonyymin ehdottamaa varustepostauksen kategorioihin jakamista (esim. Loimet, Ratsastusvarusteet, Ajovarusteet, Hoitotuotteet ja muut(?))

Anonyymi kirjoitti...

Mä oon nähnyt sen ponin livenä

:-):-):-)